Історія дошкільного закладу

    Рішенням №182-6 виконкому Черкаської міської Ради депутатів трудящих від 12 березня 1975р."Про виділення земельної ділянки Управлінню капітального будівництва Облвиконкому під будівництво дитячого садка-ясел на 328 місць (14 груп) по вул. Вербовецького №38 було відведено земельну ділянку під будівництво .
     У вересні 1980 року дошкільний навчальний заклад гостинно відкрив свої двері для перших вихованців.

З 7 грудня 2007 року дошкільний заклад очолює Борісова Ірина Володимирівна.


Педагогічний колектив працює над активізацією взаємодії дошкільного закладу та сім’ї по створенню умов для фізичного розвитку дошкільників, пропагуючи здоровий спосіб життя. Розширює та поглиблює знання членів родини про сучасні освітні завдання, умови повноцінного буття дитини в родині та дошкільному закладі. 

Темою освітньої діяльності педагогічних працівників з 2017 року - є формування національно-патріотичних почуттів дошкільника та загальних уявлень про навколишній світ на основі використання інтеграційного підходу до розвитку STREAM-освіти. Сталий розвиток дитини у сучасному світі. На основі цього на базі дошкільного закладу створені STREAM-лабораторія де проводяться заняття спрямовані на всебічне глибоке дослідження світу, розвиток інженерного мислення, мовлення, сенсорної сфери, навчання дитини використовувати знання у повсякденні.

Виховання морально-етичних цінностей, знайомство з історією українського народу, дотримання національних традицій свого роду відбувається у "Тарасовій світлиці", де проводяться тематичні заняття та свята.

  Станом на 01.09.2019 року в дошкільному закладі функціонує 12 груп (4 ясельні, 8 груп для дітей садового віку) в яких виховується 295 дітей.

До послуг дітей та педагогів:

• Педагогічний кабінет

• Медичний кабінет

• Спортивна зала

• Музична зала

• Кабінет практичного психолога

• Тарасова світлиця

• Stream-Лабораторія

 

 В планах на майбутнє у дошкільного закладу є пошук нових педагогічних технологій побудови розвивального способу життя дошкільника, формування в нього основ особистої культури, створення умов для його саморозвитку, прояву сутнісних сил. Окремий напрям діяльності спрямований на організацію освітнього простору для дітей з особливими потребами, який сприятиме розвитку їх здібностей та процесу соціалізації.

 

 

 

 

 

Joomla